Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~bakteryjaaaa | użytkownik

imię i nazwisko adresChełm zarejestrowany08.05.2010 @20:37:59 ostatnio na stronie07.02.2012 @13:29:06



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9100601
digarty17 komentarze325 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~sugarrr    01.02.2011 @20:22:25
ciekawa galeria.
~Dangerzone    11.09.2010 @22:40:24
dziękuje za pozytywną, mam nadzieje -szczerą ocene
~pizzapie    21.08.2010 @13:24:34
nie, nie, nie, nie xD nie miałoby urokui nuda by byla:P
_______
Po co prosto, jak można skomplikować?
~fleder    07.07.2010 @16:32:46
Tak, to końskie plecy Dzięki za ocenę!
~hiczkok    06.07.2010 @22:29:44
dzięki ale miałem do dyspozycji tylko kartkę A4 w kwestii tła więc nie dało rady zmieścić wszystkiego...
_______
'uwielbiam zabawę czasami'
~Stefannn    03.07.2010 @15:02:45
a mi nie xD
_______
potrzebuje pomocnych opinii
~chemicalroxy    03.07.2010 @13:51:45
hej mała, zajmij się ocenianiem prac na ...Twoim poziomie ; ) wiesz, inne kwiatki, buteleczki,uśmieszki, z tanim efektem selekcji poszczególnych kolorów.
pozdrawiam : )
_______
"co to za frajda mieć samochód który staje kiedy hamujesz...to zabija całą radość prowadzenia"
~inspirattiion    23.06.2010 @19:22:35
jej... jestem pod wrażeniem Twoich prac...
~forpassion    23.06.2010 @16:05:34
yeeeah!
_______
Nie istnieje nic takiego, czego by sztuka nie mogła wyrazić [...].
~Iselin    22.06.2010 @21:45:06
Dziękuję za miłe komentarze! :D
_______
"Jesteś tym,czego dokonałaś."
~Stefannn    21.06.2010 @11:50:21
haha nie wiem xD tak mi sie wzielo z przyzwyczajenia lol2
_______
potrzebuje pomocnych opinii
~forpassion    16.06.2010 @12:04:24
dodaje do przyjaciół ;]
_______
Nie istnieje nic takiego, czego by sztuka nie mogła wyrazić [...].
~czekoladowatrawa    04.06.2010 @10:09:02
dobrze się czujesz? ;p
~Stefannn    02.06.2010 @19:17:33
tak naprawde to nie wiem co to xDD no tak myslalam ze nie ostre troche ale kij z tym xD
_______
potrzebuje pomocnych opinii
~pizzapie    28.05.2010 @21:42:01
a ona usunęła ; OO?
znudziło się mi, nie mam co wstawiać, dno.
_______
Po co prosto, jak można skomplikować?
~LadyOfNight    28.05.2010 @19:53:55
deszczowe dni ;]
_______
ciemne jest jak tęcza.
~controlfreak    28.05.2010 @14:19:48
no prześwietlony, ale w tym cały urok btw. dzięki za komentarz ; )
_______
]:->
~haalst    25.05.2010 @17:41:08
Dzięki
~choxowata    23.05.2010 @15:09:10
dzięki (;
~saper2354    23.05.2010 @10:38:22
latarka zwykla latarka led dlugi czas naswietlania np.30s iso 100,f22 i wiecej chyba ze wolisz probowac na innych.baw sie
~samaraa    21.05.2010 @23:51:20
Hm...to tak samo jak ja...dopiero się uczę,więc zdjęcia są ,jakie są Dlatego właśnie jestem tutaj,żeby robić jeszcze lepsze zdjęcia....a szczególnie motywują mnie te krytyczne komentarze A mój aparat to szkoda gadać...może nie jest najgorszy,no ale przydałby się jakiś lepszy;p
~czekoladowatrawa    21.05.2010 @22:04:59
no właśnie xd ty lepiej robisz zdjęcia tym jak to ty nazywasz 'gruchotem', niż ja nowym ;<
~czekoladowatrawa    21.05.2010 @21:54:43
dobrze pani magister obiecuję, że następnym razem zawezme linijke
~samaraa    21.05.2010 @20:01:33
Dziękuję za ocenę
~Stefannn    21.05.2010 @16:03:25
jak to co ?! xD to jest kwiatek a na nim biedronka noobie xD
_______
potrzebuje pomocnych opinii
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt